Sprawdź czy Ty i Twoje dziecko zmagacie się z którymś z problemów poniżej.

Jeśli choć jeden z nich jest wam znany, nadszedł czas by to zmienić, bo nie musicie się na to godzić.

Przyszedł też czas na zmiany w skostniałym systemie edukacji!

Możesz zmienić te schematy na użyteczne i wygodne dla Ciebie i dla przyszłości Twojego dziecka.

Wszystko w twoich rękach! Twoja decyzja… bo najlepsze jest zawsze lepsze! 

 

A teraz sprawdźcie czy Was też to dotyczy:

– brak czasu na naukę

– paraliżujący stres (przed sprawdzianem, egzaminem)

– problem z systematycznością

– niedobór słownictwa ogólnego i specjalistycznego

– trudności  w wypowiadaniu się

– problemy z rozumieniem ze słuchu

– brak umiejętności uczenia się,

– brak umiejętności radzenia sobie z emocjami,

– brak poczucia bezpieczeństwa,

– nieumiejętność doceniania swoich mocnych stron i uwypuklanie słabości.

Zapewne utożsamiasz się z kilkoma z tych problemów, jak my wszyscy, ale nie wszyscy wychodzimy im naprzeciw. Musisz bowiem pamiętać, że…

120x60 dla dorosłych i młodzieży 2

Zaległości powstałe wskutek wcześniejszego zaniedbania wydają się być praktycznie nie do nadrobienia, szczególnie jeśli są to braki czysto techniczne. O ile problemy z uporządkowaniem wiedzy można rozwiązać w krótkim czasie, to znajomość podstawowych zagadnień gramatycznych w języku obcym (bo o tym mowa) może skutkować brakiem umiejętności tworzenia złożonych wypowiedzi.

Uczniowie, którzy do tej pory uczyli się języka obcego w formie biernej, maja także spore trudności ze swobodnym wypowiadaniem się w tym języku, czy choćby nawet z doborem wymaganego słownictwa. Gramatyka leży, a umiejętność wychwycenia, w stosunkowo szybkim czasie, kluczowych elementów wypowiedzi rzutuje na wynik niejednego testu lub egzaminu.

Wiele osób nie potrafi przełamać bariery językowej, mimo że wie co i jak chce powiedzieć. Powodów występowanie tego zjawiska należy doszukiwać się w metodyce nauczania języków obcych w polskich szkołach, gdzie rzadziej praktykowane są umiejętności mówienia niż pisani lub czytania w tym języku.

Jest też coś w tym naszym systemie oświaty, co zamiast wspierać dzieci i ich poczucie dumy ze swoich zdolności, wskazuje im braki, penalizuje ich błędy. Co za tym idzie, dzieci boją się działać, boją się eksperymentować, podejmować jakiekolwiek ruchy, które mogą zakończyć się błędem. Dzieci myślą o sobie etykietkami, które nadają im dorośli, które nadaje im środowisko, niestety.

Jest na to wszystko rozwiązanie, a leszczyńscy uczniowie nie muszą już borykać się z problemami natury organizacyjnej czy emocjonalnej. Na szkoleniach językowych zajmie się nimi profesjonalny COACH JĘZYKOWY, który zadba o wiedzę i umiejętności, a szczególnie te najbardziej pożądane przez pracodawców– kompetencje miękkie. Na specjalnych sesjach, pokaże jak zarządzać swoim czasem, radzić sobie ze stresem i co najważniejsze, efektywnie się uczyć.

Czym, w takim razie, cechuje się językowy coaching? Jak wygląda nauka? Niektóre jego cechy:

aktywne uczenie się
motywacja jest priorytetowa
– empatia, zrozumienie
– odpowiedzialność ucznia
– maksymalizacja potencjału ucznia
elastyczność i dostosowanie do ucznia
– równouprawnienie
– skupienie na efektywności
– bieżący feedback (raportowanie, odpowiedź)
pobudzanie myślenia, skłanianie do refleksji

Wybierz nauczyciela, który wskaże Ci drogę do sukcesu, a nie poda rozwiązanie na tacy.

Tak właśnie działa COACH: naprowadza, stymuluje, motywuje, jest zawsze dwa kroki za swoim uczniem, pozwala mu na samodzielny i świadomy rozwój.

Podczas gdy klasyczne nauczanie języka stawia ucznia w roli pasywnego obserwatora, w nauczaniu “coachingowym” uczeń staje się dużo bardziej aktywny i bierze więcej odpowiedzialności za własny proces uczenia się. To właśnie uczeń uzyskuje władzę nad tym procesem, co z kolei wywołuje motywację i zaangażowanie.
Coach języka stwarza środowisko do eksperymentalnego, realistycznego i spersonalizowanego podejścia do nauki.

Czy zawczasu możesz zapobiec ww. problemom?

2

Oczywiście!

Dlatego wychodzimy do Ciebie także z propozycją edukowania dzieci, już od najmłodszych lat.

Środowisko do nauki, stworzono tak, aby Twoje dziecko jak najwięcej z niego skorzystało, a efekty dały się zauważyć już w najbliższej przyszłości.

Proponowana nauka poprzez zabawę, śpiew i taniec rozwija umiejętności percepcyjne i lingwistyczne Twojego dziecka oraz rozbudza w nim zainteresowanie nauka języków obcych (co ogromnie rzutuje na przyszłą samodzielną naukę dziecka). Więcej na ten temat możesz znaleźć na http://www.emilingua.pl/szkolenia-jezykowe/

Tysiące dzieci mają ten BEZCENNY DAR- ale nigdy się o nim nie dowiedzą. Pozwól dziecku poznać bliżej świat.

Zapewnij mu lepszy start w edukacji szkolnej oraz w przyszłym życiu zawodowym.

Nasze Centrum Edukacji prowadzi zajęcia rozwojowo-językowe już od ponad roku na terenie Leszna: zajęcia w placówkach przedszkolnych, grupowe zajęcia dla młodzieży i dla dorosłych, zajęcia indywidualne oraz szkolenia dla firm.

Możesz nas znaleźć pod NOWYM adresem:

Pl. Metziga 26/4,

Tel. 570-606-808,

www.emilingua.pl

Zapisz się na zajęcia! Zapisz swoje dziecko!

Nie czekaj aż coś się samo wydarzy.

Kieruj swoim losem, bo masz wpływ na swoja przyszłość i przyszłość swojego dziecka.

Z usług proponowanych przez nas skorzystało już wiele osób, niemal codziennie otrzymujemy, pozytywne i motywujące nas do dalszej pracy, informacje zwrotne od naszych uczniów i od ich rodziców.

Dołącz do grona zadowolonych, świadomych ważności rozwoju osobistego i pozytywnie nastawionych do nauki ludzi.

Dołącz również do grona przyjaciół na facebook.com/CentrumEdukacjiEmiLingua, gdzie kilka razy w tygodniu otrzymasz sporą dawkę wiedzy językowej i poćwiczysz „żywy język obcy”.

A jeżeli poszukujesz pracy jako lektor języka angielskiego i hiszpańskiego, zgłoś się do nas. Wyślij swoje CV wraz ze zdjęciem na adres: info@emilingua.pl. Pamiętaj o zgodzie na przetwarzanie danych…

Do zobaczenia! Spotkamy się i porozmawiamy w niezwykle miłej i przyjaznej atmosferze.

Serdecznie zapraszamy!

Rysunek-2

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *